s ' avonds lekker tafelen

16 juli 2014 - Ledigos, Spanje

s ' avonds lekker tafelen

Deze foto werd gemaakt op 16 juli 2014 in Ledigos, Spanje met een Samsung GT-I9505.

1. Cora:
    16 juli 2014
    Hai Gerard,
    Nog maar 400 km, natuurlijk ga je dat redden! Neem wel af en toe wat meer rust voor je scheenbeen, want we willen je natuurlijk wel op de foto voor de kerk in Santiago zien!
    Nog veel wandel plezier en een dikke knuffel, Cora
  2. Ben:
    17 juli 2014
    Gerard weer een prachtig verhaal. Leuk om je op deze manier te kunnen volgen.
    Goed dat je zo op jezelf let. Nog +/- 400 km,
    nog een paar keer " hardlopen" en je bent er. Klasse!
    Groetjes Annie en Ben
  3. Martin B:
    19 juli 2014
    Hoi Gerard. Wederom een mooi stukje beleving en avonturen onderweg. Prachtig allemaal. Pas op met de laatste 400 km, want je kent het gezegde: De laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Hopelijk gaat dat voor jou niet op en "fiets" je overal lekker tussendoor. Hou vast en veel plezier nog in je final 400.
    Groet Martin B.
  4. Fam zanderink:
    20 juli 2014
    Hallo Gerard
    Ik ben heel erg trots op jou want ik had zo mijn bedenkingen gehad dat je het niet zou gaan redden zoveel kilometers lopen. Ik heb erg genoten van jou mooie verhalen en zo leuk geschreven, af en toe heb ik ervan genoten en gelachen, zoals van je wandelschoenen die je even kwijt was. Gerard we zien elkaar weer op 10 augustus, en geniet straks als Maria en Janna bij je aankomen nog maar eens goed in Spanje en de terugreis.